11. oktoober 2016

12-kordne olümpiamedalist Ryan Lochte kihlus Playboy modelliga

12-kordne olümpiamedalist ameeriklane Ryan Lochte kihlus Playboy modelliga Kayla Rae Reid'ga kui pühapäeva õhtul Los Angeleses esitas ujuja suure küsimuse. Pärast positiivset vastust postitas Lochte pildi ka sotsiaalmeediasse enda värskest kihlatust, kes kannab uut teemantsõrmust sõrmes. 

Lochte ja 25-aastane Reid kohtusid jaanuari lõpus Hollywoodi ööklubis ning kolm päeva hiljem hakkasid nad ka kohtamas käima. Reid käis ka Rio olümpial ujujale kaasa elamas kus Lochte võitis kuldmedali 4x200 m vabaltujumises.

"Minu perekond on murelik, et ehk on natuke liiga vara abiellumiseks kuid kui armastus on tõeline, siis miski muu ei loe," ütles 32-aastane Lochte. "Kayla oli mulle suureks toeks pärast Rio intsidenti."

"Alates sellest hetkest kui ma kohtasin teda on kõik läinud meil ülesmäge," selgitas ujuja. "Ma tean, et ma saan teda usaldada sest ta on mulle alati toeks olnud. Ta ei hooli minu kuulsusest, ta hoolib minust."

PÜSIGE LAINEL!