21. september 2016

Olümpiavõitja ja maailmarekordinaine jätkab karjääri kuni Tokyo olümpiani


Olümpiavõitja ja maailmarekordinaine itaallana Federica Pellegrini vaatab tulevikku ning tahab jätkata enda pikka karjääri ja võistelda ka Tokyo olümpial. 

28-aastane Federica Pellegrini, kes Pekingi olümpiamängudel 2008 aastal pälvis kuldmedali 200 m vabaltujumises jätkab enda pikka ja edukat karjääri ning tahab ujumisele joone alla tõmmata nelja aasta pärast toimuvatel Tokyo olümpiamängudel.

Pellegrini, kes on pikas basseinis maailmarekordinaine 200 m vabaltujumises ütles Itaalia meediale: "Ma tahan ujumisega jätkata ning kogeda taas neid ohverdusi mida ma olen ujumise nimel tooma pidanud, see tekitab hea tunde." Itaallana saavutas Rio olümpiamängudel enda põhialal 200 m vabaltujumises napi neljanda koha. "Kahju, et nii napilt jäi medalist puudu, aga ujumises on see paramatus, vahel võidad ja vahel kaotad," rääkis Pellegrini. 

Esmakordselt osales Pellegrini olümpiamängudel 2004 aastal Ateenas, kui ta 16-aastase piigana võitis hõbemedali enda põhialal. Itaallana tahab osaleda järgmise aasta MM-il kui ka 2020 aasta Tokyo olümpiamängudel, mis oleks juba tema viiendad mängud. "Ma tahan veel võimalust olla parim. Kui ma praegu lõpetaksin ujumise, siis ma tunneksin et mul jäi midagi sisse," sõnas ujuja lõpetuseks.

Itaalia ujumiseäss on lisaks enda kahele olümpiamedalile võitnud veel neli MM tiitlit ja tulnud 14 korral Euroopa meistriks. 

PÜSIGE LAINEL!