26. oktoober 2017

Michael Phelps: Olen piisavalt heas vormis et naasta tippsporti

Kõigi aegade edukaim olümpialane Michael Phelps, kes riputas peale Rio olümpiamänge prillid varna sõnas hiljutises intervjuus, et on piisavalt heas vormis ning võiks naasta ka tippsporti.

Olümpiamängudelt 23 kuldmedalit võitnud ja karjääri jooksul 39 maailmarekordit ujunud Phelps rääkis, et on heas vormis ja võiks teha ka comebacki, kuid tal pole soovi seda teha.

"Ma tunnen, et ma võiksin naasta tippsporti, kuid mul pole midagi mida ma tahaksin saavutada," sõnas Phelps hiljutises intervjuus. "Minu jaoks suurim asi on jälgida praeguseid tegijaid nagu Caeleb Dressel ja Katie Ledecky ning ei tea kunagi kes särab järgmistel olümpiamängudel."

Kõigi aegade edukaim ujuja räägib, et teeb trenni nüüd palju tõsisemalt. 32-aastane Phelps võttis pärast Rio olümpiamänge veidi juurde ning on nüüd tagasi treeninglainele sättinud ja kaotanud oma kehakaalust ligi seitse kilogrammi. "Ma tahtsin tagasi vormi jõuda ning siis hakkasin ka rohkem jõusaalis käima," sõnas Rios viis kuldmedalit võitnud ujuja. "Minu jaoks, et olla parim abikaasa ja isa, siis ma pean vaeva nägema ning trennis käima. Hetkel käin treeningutel viis-kuus korda nädalas."

Juttudele võimalikust comebackist rahustab Phelps oma fännid siiski maha. "Väga väike tõenäosus," lausus Phelps rääkides tagasitulekust tippsporti. "Ma tahtsin enda karjääri lõpetada nii nagu ma ise tahtsin ning mul pole soovi naasta tippsporti."

PÜSIGE LAINEL!